PCM®

PCM® - Process Communication Model
A PCM® egy innovatív eszköztár, mely lehetővé teszi, hogy felismerd, hogyan tudsz hatékonyan és könnyedén kapcsolódni más emberekhez akár üzleti, akár személyes térben.

A PCM® (Process Communication Model®) egy nemzetközi validált személyiségmodell, ami Dr. Taibi Kahler több, mint 30 éves kutatásain alapul. A PCM® egy olyan eszköz, mely az életesemények hatásait is figyelembe véve segít megérteni személyiségünket, és kapcsolódásainkat. Használata során válaszokat kapunk saját működésünkről, stressz válaszainkról, motivációinkról, miközben hiteles és megbízható módszereket biztosít más emberekkel való kommunikációnk dinamikájának megértésére. A PCM® ismerete kommunikációs tudatosságot kínál amivel az együttműködés szintje magabiztosan növelhető, ami segítségével támogathatjuk partnereinket abban, hogy felszabadultan, minimális stresszt megélve legyenek jelen a beszélgetésekben. Legyen szó akár üzleti, oktatási, egészségügyi vagy személyes alkalmazásról, a PCM® megkönnyíti számodra, hogy:

  • megfigyeld és megértsd saját viselkedésedet, ezáltal növekedjen önismereted, önelfogadásod, egyéni hatékonyságod
  • azonosítsd és megértsd mások viselkedését és képessé válj helyes következtetéseket levonni abból
  • képessé válj hatékonyan kapcsolódni hozzájuk, kommunikálni velük.
  • megértsd a konfliktusok és az esetleges sikertelen kommunikáció okait és gyorsan, eredményesen lépj tovább a hatékony együttműködés felé.
  • energizálj, motiválj másokat akár rövidtávon – például egy beszélgetésben – akár hosszabb távon.
PCM

A díjnyertes elméletre épülő PCM®-et napjainkban is több ezer cég, vezető és egyén alkalmazza szerte a világon az USA-tól Európán át Japánig. Világszerte több, mint ötven könyv született a PCM®-ről, és több mint harminc egyetemi tananyag ill. kutatási projekt jött létre a modell alapján.
PCM® programjaink felépítése:

  • PCM® teszt kitöltése
  • A teszt riportjának alapján egyéni személyiségprofil elemzés
  • PCM gyakorlati alkalmazásának megértése és begyakorlása tréningek és workshopok során

A PCM® rendszere kiemelkedő eredményességgel használható ügyfélszolgálati, és értékesítési tréningek, valamint vezetőképzésben, együttműködésfejlesztésben, stresszkezelési, önismereti és csoportdinamikai programokban egyaránt.