Tréningek
Marketingkommunikációs tréningek
A marketingkommunikáció egy óriási gyűjtőfogalom. A főiskolákon és egyetemeken évekig tanítják a marketingszakma tudományát, igazán jól azonban csak az életben, a gyakorlatban lehet megtanulni. Marketingkommunikációs tréningünket úgy építettük fel, hogy minimális elméleti ismeret átadás mellett a gyakorlati megvalósításra helyezzük a fókuszt. A képzés során a résztvevők megismerkedhetnek a marketingkommunikáció területeivel (reklám, PR, DM, SP, PS, EM, támogatás, design, arculat, stb…), a hatékony marketingkommunikációs üzenetek megalkotásának módszereivel, az integrált marketingkommunikációs/gazdaságkommunikációs tevékenység legfontosabb feladataival és lehetőségeivel. A programot gyakorló marketing szakember vezeti, számtalan esettanulmánnyal, workshoppal és nemzetközi trendekkel fűszerezve a programot.
Témák:- Mi az a marketing?
- Mit jelent az üzleti kommunikáció?
- Alapfogalmak és összefüggések
- Marketing vagy PR?
- Arculat (mi arculat és mi nem az? szempontok, szabályok, trendek, tervezés és kivitelezés)
- 4P és a legújabb a 4C (Ennek jelentése, gyakorlati alkalmazása)
- Pozícionálás, elemzések
- Piacszegmentáció a gyakorlatban
- Kampány, kampánytervezés
(online, és offline kampány jellemzők, sajátosságok, milyen a jó kampány, tervezési szabályok, szempontok) - Kommunikációs csatornák, médiatervezés
- Kommunikáció fajtái (ATL, BTL)