Tréningek
Értékesítési tréningek
Az emberiség több ezer éve kereskedik. Az értékesítési munka technikája folyamatosan változott az idők során, ahogy a piac, a lehetőségek és az ötletek is. A gazdaság mozgatórugói mindig is az értékesítők voltak, ők, akik tudták mit és miért adnak el.
A verseny napjainkban óriási. Aki a XXI. században nem tud fejlődni az kétségtelenül lemarad . A gazdasági pörgés vagy épp a puha időszakok kihasználása mind- mind értékesítési feladat.
Értékesítési tréningjeink a kereskedelem különböző szegmenseiben kínálják a legújabb technikákat és módszereket. Programjainkban elemezzük az eladás folyamatát az első kapcsolattól a lezárásig. Mivel az értékesítésben a jó személyes kapcsolatok kiemelkedő fontosságúak, ezért a tréningjeink egyik fókuszterülete a jó kapcsolatok, a bizalom kialakításának technikája.
Megtanítjuk a résztvevőknek, hogy hogyan indítsanak el egy beszélgetést, hogyan alapozzák meg saját és cégük hitelességét, hogyan kérdezzenek rá az valódi ügyfél igényekre, és hogyan javasolják a legjobb megoldásokat. A résztvevők a tréningen végzett gyakorlatban ismerik fel, hogy jó értékesítési kompetenciákkal és kiváló értékesítési technikákkal rövid idő alatt látványos eredményeket lehet elérni.
Az értékesítési tréningjeinkben nagy sikerrel használt európai szimulációs gyakorlatokat, esettanulmányokat, teszteket és oktatófilmeket használunk. Az értékesítési készségek fejlesztésén túl attitűd formáló és üzleti gondolkodást fejlesztő támogatást nyújtunk a résztvevőknek.
Kiskereskedelmi eladás tréning
Unatkozva beszélgetnek az eladók a pultot támasztva? Száj húzogatva válaszolnak, ha a sokadik próba után mégsem vesz semmit? Probléma esetén azt válaszolják „másnak ez még nem volt gond”? A kiskereskedelmi forgalomban dolgozó
Tovább
Nagy értékű értékesítési tréning
Nagy értékű értékesítés során minden részletnek jelentősége van. Fontos a termék, a szolgáltatás, de még fontosabb az értékesítő személye, hitelessége és az az értékesítési metodika amit követ. És a jó hír az, hogy ezek a dolgok tanulhatóak!
Tovább
Kiskereskedelmi eladás tréning
Unatkozva beszélgetnek az eladók a pultot támasztva? Száj húzogatva válaszolnak, ha a sokadik próba után mégsem vesz semmit? Probléma esetén azt válaszolják „másnak ez még nem volt gond”?A kiskereskedelmi forgalomban dolgozó munkatársak felé sokáig csak annyi elvárás volt, hogy legyen kedves és segítőkész. A piaci túlkínálat azonban mára megkívánja, hogy a boltokban felkészült, profi eladók generálják az értékesítést. Piackutatási adatok szerint túlnyomó részt érzelmi és impulzív vásárlók az emberek. Ez pedig azt jelenti, hogy az eladások jelentős része az üzletben dől el. A kiskereskedelmi eladás tréning során azon készségeket fejlesszük, melyek a közvetlen eladás sikerének kulcsai. Megtanítjuk a rossz beidegződések helyett azokat a technikákat alkalmazni, melyek értékes kapcsolatokat, és elégedett vásárlási döntéseket eredményeznek. Témák:
- Az eladó, mint az üzlet arca
- Miért nem jó ha megkérdezzük „Segíthetek?” és mit mondjunk helyette?
- Vevőtípusok
- Hogyan csináljunk a „nézelődőből” „vásárolót”?
- Termék és szolgáltatás ismeret
- Kapcsolt értékesítések
- Ajánlás a boltban
- Miért nem mondja meg a vevő mi a baja?
- Vevői reklamáció kezelés
Programunk készségfejlesztő program és nem szakmai képzés, ezért nem jelent OKJ-s végzettséget!
Nagy értékű értékesítési tréning
Nagy értékű értékesítés során minden részletnek jelentősége van. Fontos a termék, a szolgáltatás, de még fontosabb az értékesítő személye, hitelessége és az az értékesítési metodika amit követ. És a jó hír az, hogy ezek a dolgok tanulhatóak!A kérdés az, mennyire vagyunk képesek kiemelkedni azokból az elcsépelt frázisokból amiket minden értékesítő puffogtat. Mennyire vagyunk képesek a magunk kínálata helyett valóban a Partnerek igényeire figyelni, amikor el akarunk adni. Ehhez új szemlélet szükséges mely a korábban sikeres értékesítőktől is megújulást és szemlélet váltást igényel. A siker azonban nem marad el! Gyakorlati képzésünk modern, jól bevált technikákat gyakoroltat be a résztvevőkkel, miközben feltárja a bennük lévő erőforrásokat, tartalékokat. Témák:
- Ki a jó értékesítő? Emberismeret, értékesítési kompetenciák
- Az értékesítés folyamata
- Kik az ügyfeleim?
- Kapcsolat felvétel és bizalom építés technikái.
- Mit akarok eladni és mit akar a Vevő? (avagy biztos értem, hogy mit mond a Vevő?)
- Az értékesítés egyes fázisainak kommunikációs szabályai, technikái, modelljei.
- Tárgyalástechnika, technikák és stratégiák
- Ártárgyalás
- Kifogáskezelés
- Win-win az értékesítésben avagy honnan tudom hogy jó üzletet kötöttem?